Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki new product development

Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?
2023-05-25 14:17:40

Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków.

Artykuł Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
2020-09-30 13:36:17

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów).

Artykuł Wprowadzenie nowego produktu na rynek
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
2020-08-21 12:01:41

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży...

Artykuł E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
2020-08-04 14:36:27

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Artykuł Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
2019-04-10 11:20:48

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym.

Artykuł Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem
2009-11-02 10:26:24

Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.”

Artykuł Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem
Ocena 360 stopni: Przewodnik dla nowoczesnych organizacji
2024-02-19 20:09:40

W epoce ciągłych zmian, skuteczne zarządzanie talentami jest kluczowe dla sukcesu każdej nowoczesnej organizacji. Ocena 360 stopni jest metodą, która zdobywa uznanie za swoją zdolność do promowania samoświadomości i rozwoju zawodowego pracowników, oferując jednocześnie wszechstronny wgląd w ich wyda

Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
2023-05-30 15:28:29

Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie...

Artykuł Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?
2023-04-03 13:42:20

Feedback (informacja zwrotna) to jedno z najważniejszych narzędzi, które może być wykorzystane w biznesie, aby poprawić wyniki pracy i rozwój organizacji.

Artykuł CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?
Product Manager. Zadanie - analiza rynku
2021-02-01 14:17:26

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie...

Artykuł Product Manager. Zadanie - analiza rynku

stron: 1 2 3

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń new product development

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.