Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?2023-05-25 14:17:40Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków. |
|
Wprowadzenie nowego produktu na rynek2020-09-30 13:36:17Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). |
|
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów2020-08-21 12:01:41E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży... |
|
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem2020-08-04 14:36:27Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera. |
|
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek2019-04-10 11:20:4824 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. |
|
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem2009-11-02 10:26:24Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.” |
|
Ocena 360 stopni: Przewodnik dla nowoczesnych organizacji2024-02-19 20:09:40W epoce ciągłych zmian, skuteczne zarządzanie talentami jest kluczowe dla sukcesu każdej nowoczesnej organizacji. Ocena 360 stopni jest metodą, która zdobywa uznanie za swoją zdolność do promowania samoświadomości i rozwoju zawodowego pracowników, oferując jednocześnie wszechstronny wgląd w ich wyda |
|
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)2023-05-30 15:28:29Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie... |
|
CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?2023-04-03 13:42:20Feedback (informacja zwrotna) to jedno z najważniejszych narzędzi, które może być wykorzystane w biznesie, aby poprawić wyniki pracy i rozwój organizacji. |
|
Product Manager. Zadanie - analiza rynku2021-02-01 14:17:26Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie... |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń new product development
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.